08 June 2009

Vratija se barba


Vratio sam se iz Rima.
Bit će koja skica i na tu temu...

Ukorio me moj prijatelj Ante Boras da nisam stavio na blog ništa što smo radili ili što radimo.
Ispravljam grešku!!!
Evo nešto što smo radili.
Ono što radimo uskoro ćete čitati u formi albuma! I to tri komada!
Ko kaže da su rvati neradnici?

Ovo pred vama je: Mike & Hammer
U epizodi: Tri prasca
Strana 1


Evo i scenarija da se vidi kako je sve skupa nastajalo...

STRANA 1
Na ovoj stranici imamo pet kadrova. Raspoređeni su u troredu, u formatu koji ti odgovara, a može i u klasičnom koji si postavio u prvoj epizodi…

KADAR 1: Cijela površina table je crna (margine). Tabla je, dakle, podijeljena u tri reda kako si zadao prvom epizodom. Noć je i (u sredini prvog reda) vidimo otvoren prozor sa nekoliko rebara roleta u samom vrhu istoga. Jasno se vidi silueta dobro građenog komada. Sa lijeve strane kadra bijelim slovima piše naslov serije i epizode, a sa desne imena autora…

Mike & Hammer Piše: Miki Horvatić
U epizodi: Tri prasca Crta: Ante Boras

KADAR 2: Vidimo komada iz prvog kadra – mačka (bukvalno) zanosnih oblina po imenu Caty! Jedna joj je ruka na grudima, druga na licu… Vidno je potresena. Obraća se našim junacima koje ne vidimo u kadru.
caption: caty je bila prava mačka. Osim toga, bila je u nevolji…
caty: molim vas momci, recite "da"!

KADAR 3: U kadru su sada Mike (rakun) i Hammer (lasica). Gledaju prema nečem na podu. Hammer puši k'o ovisnik. To je dosta važno kasnije u priči!!!
Mike: da nam nudiš nešto dugo… odmah! ali ovo…
Hammer: ovo smrdi na nevolju.

KADAR 4: Kamera pri podu. Vidi se lice mrtve svinje koja leži u lokvi vlastite krvi. Caty je u pozadini, a u desnom djelu kadra vidimo dio Hammerove cipele.
caty: bio je pijan! navalio je na mene čak i kada sam izvukla pištolj!

KADAR 5: Pogled iz ptičje perspektive. Opiši prostoriju. Jasno se vide sva tri protagonista plus leš svinje na podu. Namještaj postavi po volji, nije bitan za daljnju radnju…
Mike: da… prava svinja!
caty: momci morate mi pomoći! riješite me trupla i platit ću vam koliko tražite.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home