11 October 2009

ddc dio 2



Evo, evo! Nastavljam!

9 Comments:

Blogger Dan said...

Mislio sam komentirati i predhodni post, ali sam odustao s razmišljanjem da Miki ionako to zna, pa što sad da...itd...
Po meni, ove novo pristigle table su znatno zanimljivije, ali ostaje ono što sam dakle već mislio napisati, a to je:
Ovo je korektno napravljeno.
Vjerojatno se to i tražilo, ali da bi se ta "korektnost" nadišla, a strip postao zanimljiviji, poticajan, provokativan,
mislim da je potreban određen stupanj hrabrijeg kreativnog ludiranja.
Ovo nažalost nije mjesto za duže rasprave, pa nek neki detalji(važni) ostanu za bolju priliku i nek se nitko ne uvrijedi...
Prije pozdrava, ipak još jedna konkretna sitnica:
Zašto je crta horizonta (a to sam sugerirao i prethodnom Dzukinom postu) u ovim kadrovima uvijek paralelna s horizontalnim crtama koje omeđuju kadar?
Mislim, likovi koji trče, skaču, udaraju etc, uvijek su na podlozi koja je u savršenoj libeli!?
Već u običnom hodu običnog čovjeka, obzirom na oslanjanje na jednu, odnosno drugu nogu, crta horizonta se naginje za xy stupnjeva.
A baš to, ti otkloni, jedni su od "sredstava" koje crtežu u kadru daju dinamiku.

October 12, 2009 at 12:24 AM  
Blogger Miki said...

Milane! Vadi se sam! :)

October 12, 2009 at 3:15 PM  
Blogger Milan said...

Ha! Miki sve zakuva, a ja da se vadim...
Pa, nemam nekih problema sa Danovim primedbama, to da priložene table ukupno ne dosežu naročito visok nivo stoji, i to je jednostavno tako. Nacrtano je što je nacrtano - proš'o voz. Što ne znači da se o tome ne može pričati. Valjda ih Miki zato ovde i stavlja.
A što se tiče toga da linija horizonta nije nigde nagnuta - Dan, pogledaj još jednom. Siguran sam da ćeš naći više od dva - tri kadra gde se "brod" manje ili više ljulja. Ponegde je odstupanje od paralele sa okvirom tek neznatno, doduše, ali imaš i sasvim lako uočljivih primera.
Uopšte, u vreme dok sam ovo crtao (a i sada tako mislim), smatrao sam da za očiglednim sredstvima kao što su iskakanje iz okvira table ili izostavljanje okvira kadra, kao i pomenuto naginjanje horizonta, ne treba prečesto posezati.
Baš zato što su očigledna.

October 12, 2009 at 4:51 PM  
Blogger Dan said...

Poštovani Milane,
nipošto ne mislim da:
"...to da priložene table ukupno ne dosežu naročito visok nivo stoji...)
Mislim da su table vrlo dobro izmontirane, vrlo dobro nacrtane i baš zato sam imao primjedbu na detalj, za koji mislim da je malo slobodnije napravljen, mogao cijelu stvar izdiči još više.

(Vratit ću se kratko ipak i na svoju primjedbu.
Gotovo sve zidne pločice, police, podovi, bridovi prostorija, vrata, stepenica i svi prostori u kojima se likovi kreću, posve su paralelni s horizontalom...)

Ništa od napisanog nije zlonamjerno.
Upravo obrnuto.

October 12, 2009 at 11:23 PM  
Blogger Miki said...

Napred Dule! Udri po ljencini!
Hi, hi, hi!
salu na stranu super su mi tvoji komentari opaske i na drugim blogovima i samo nastavi tako - najedanput pocnes stvari gledati drugacije! Super!

October 13, 2009 at 12:48 PM  
Blogger Milan said...

Raspali Dule, ali pazi ovo:
Sada je "gotovo sve", a na početku je bilo "uvijek", što nije isto. U stvari, nije čak ni gotovo sve. Mogu da ti nabrajam kadrove na kojima se odstupa od horizontale i vertikale, ali bojim se da bi potrajalo. E sad, ako po tvom ukusu nema dovoljno nagnutih kadrova, meni se opet čini da ih ima dovoljno. Svaki put kad krenem da naginjem kadar upitam se ne pribegavam li možda liniji manjeg otpra, da biram najlakše rešenje. Jer zaista ne treba mnogo domišljatosti i veštine da bi se ono što je na pripremnom crtežu nacrtano horizontalno malo zaokrenulo pri prebacivanju na tablu koja se radi.
A čisto crtačkih falševa ima koliko hoćeš, i to je po meni mnogo veći nedostatak.

... Što mi se sve ukupno čini kao materijal pogodniji za raspravljanje uz neko pivo, ali okolnosti su ovakve kakve su.

October 13, 2009 at 5:54 PM  
Blogger Dan said...

Potpuno se slažem s tobom Milane i u prilog tome citiram sam sebe iz prvog komentara:
"...Ovo nažalost nije mjesto za duže rasprave, pa nek neki detalji(važni) ostanu za bolju priliku...
(Inaće, "Gotovo sve" zamjenilo je "uvijek" jer je ono bio prvi/opći dojam.)

Nadajmo se da ta, sad već mitska Piva, zaista neće ostati samo slovo i da će više nas povremeno negdje razmjeniti mišljenja o radovima.

October 13, 2009 at 10:26 PM  
Blogger Milan said...

Onda, da zapamtimo da nam to Pivo ostaje dogovoreno za budućnost, a za sada možemo naći zadovoljstvo i u tome što smo dali svoj doprinos živosti diskusije na Mikijevom blogu.
Vidim ga kako se smeška iz prikrajka...

October 14, 2009 at 3:39 PM  
Blogger Miki said...

Naravno!
Molim prijedjite na gornje bpostove!
Moj novi br moba je :
091 3860 259

October 15, 2009 at 12:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home