01 March 2010

Jel se neko sjeca Sinnera?



Naravno da se sjecate!
Ja sam ga se sjetio i pokusao ga nacrtati (ali sam totalka fulao...:(, vidite i sami) pa sam se nadovezao na neke likove kojih su mi bili fantasticni i, sjecam se, da sam ih "kopirao" bezbroj puta jer su mi u tom trenutku bili strasno cool! Ovaj debeli cica i neke zene te posebno crnci...

I danas mislim da Milazzo i Munoz najbolje rade crnce u c/b tehnici!!!

Dakle ne zamjerite g. Munoz na ovoj besramnoj pljacci ali samo vam se klanjam do poda.

Cujem da ce jedan eminentni izdavac objaviri Aleca Sinnera i u hrvata pa se tome veselim iako imam poprilicni hrpu Munoozovih radova na francuskom i talijanskom.
Ako mogu kupovati Barua uduplo, mogu i Munoza!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home