... je sada malo doradjenija i ociscenija (nadam se ne previse da naskodi ugodjaju). BDW: u njoj sam se zenil pa imam i foto dokumentaciju kojom sam se sluzil...
Jest prociscenije, ali ne znam bas da se nesto time dobilo. Pristup A ili B vjerojatno ovisi i o smoj prici. Prva varijanta mi govori da je to crkva u određenoj atmosferi; a druga varijanta skrece paznju na to da je ovo posve određena(!) crkva i to pomalo na ustrb atmosfere... Autor zna sto mu je vaznije u prici. Meni je recimo draza (ne kazem bolja), prva varijanta.
"...sa koje strane dolazi svetlo..." Vazno, ali uglavnom i nebitno sto se umjetnosti tice. Zamisli da kubistu pitas koja mu je strana motiva vaznija. Ili svjetlo kod ekspresionista, nadrealista, etc...?! (Uostalom, izvora svjetlosti moze biti vise...) Gdje pocinje neka emocija, pa onda i/li neka umjetnost, logici obicno nema mjesta. Umjetnicki rad ima/donosi sam svoju "logiku"... Živi i postoji u svijetu i po "regulama" koje je sam uspostavio i kojih je sam primjer. I tako, ako je recimo crkva bijela, a usred mrkle noci i bez svjetla, onda tu logike nema, ali ima price, poruke, pa i stava autora. (Samo kao primjer.)
Slazem se s Danom! Prica je komorna i mracna na vise nacina s trackom nade i neke pozitivne promjene na kraju pa ju i pokusavam tako navoditi... Saljem uskoro i drugu stranu pa mozemo nastaviti s komentarima. Koriste - naravno!
7 Comments:
Jest prociscenije, ali ne znam bas da se nesto time dobilo. Pristup A ili B vjerojatno ovisi i o smoj prici. Prva varijanta mi govori da je to crkva u određenoj atmosferi; a druga varijanta skrece paznju na to da je ovo posve određena(!) crkva i to pomalo na ustrb atmosfere...
Autor zna sto mu je vaznije u prici.
Meni je recimo draza (ne kazem bolja), prva varijanta.
E ovo ja zovem komentarom!
Miki, ni tebi nije jasno sa koje strane dolazi svetlo, je l' da?
Zapravo je ali se malo igram jer je to manje bitno. Samo da je flekavo!
"...sa koje strane dolazi svetlo..."
Vazno, ali uglavnom i nebitno sto se umjetnosti tice. Zamisli da kubistu pitas koja mu je strana motiva vaznija. Ili svjetlo kod ekspresionista, nadrealista, etc...?!
(Uostalom, izvora svjetlosti moze biti vise...)
Gdje pocinje neka emocija, pa onda i/li neka umjetnost, logici obicno nema mjesta.
Umjetnicki rad ima/donosi sam svoju "logiku"...
Živi i postoji u svijetu i po "regulama" koje je sam uspostavio i kojih je sam primjer.
I tako, ako je recimo crkva bijela, a usred mrkle noci i bez svjetla, onda tu logike nema, ali ima price, poruke, pa i stava autora.
(Samo kao primjer.)
Slazem se s Danom! Prica je komorna i mracna na vise nacina s trackom nade i neke pozitivne promjene na kraju pa ju i pokusavam tako navoditi...
Saljem uskoro i drugu stranu pa mozemo nastaviti s komentarima. Koriste - naravno!
Aha, kapiram. Crkva Svetog Duje.
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home