27 June 2011

MARVEL

OK... it's official now...
I became part or the Marvel team!
Thanks to all good people at Marvel and COOL friends and supporters from Croatia!
Miki



Dakle, razlog sto me nije bilo duze vrijeme ovdje je jedna lijepa hrpica prijedloga na kojoj sam radio (pisao) gotovo pola godine za Marvel.
Trud se isplatio i eto sada sam i sluzbeno dio Marvel tima!

Uz pregrst nasih sjajnih crtaca koji vec neko vrijeme rade za njih (ili su od nedavno poceli) mogu samo reci da mi je cast sto sam postao dio te grupice ljudi.

A sada Oskarovski dio:
Hvala svima u Marvelu a narocito domacim snagama, Esadu, Talaji i Dariju te ekipi MaFesta!

(Oli ti dobijes pusu doma...)

O detaljima cete biti informirani na ovom mjestu cim dobijem zeleno svjetlo da ih postam.

Miki

2 Comments:

Blogger Olivija said...

Sad možeš izbrisati 'vikend' iz podnaslova :D
(i hvala na pusi ;))

June 28, 2011 at 9:41 PM  
Blogger Rico said...

Cestitam stari:))

July 1, 2011 at 7:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home